Udahnite nov život u vaše Adwords kampanje

Istraživanje je pokazalo da se u poslednjih 18 meseci broj korisnika Adwords usluga rapidno povećao. Neki su čak ovo novo stanje na tržištu nazvali i transformacijom.
Nove funkcije, poboljšanja koja su uvedena dovele su do toga da se mnogo pažljivije moraju voditi kampanje, kao i da se mora uraditi restart na dosadašnji rad kako bi se održalo vodeće mesto pri pozicioniranju na mreži.
Search Query Analysis-na svakih 30-90 dana
Moć analize upita pretrage i njena primena je dosta podcenjena. Ne samo da uz pomoć nje možete umanjiti cenu po kliku (CPC) već možete imati i detaljniji uvid u namere pretrage potrošača. Najbolji način je da napravite alfabetsku organizaciju. I odatle dalje da ih svrstate u teme i prioritete na osnovu utiska, troškova ili povrataka.
Pregledanje i restartovanje kampanje-na svakih 6 meseci
Struktura vaše kampanje nije ništa drugo do baze podataka koja ima za cilj da pospeši poslovanje vaše kompanije pružajući vam prvenstveno vredne informacije sa tržišta, a potom ih koristeći. Najvažnije je da struktura podrži opšti poslovni cilj, tako da je potrošnja fokusirana na najprofitabilnija polja i segmentirana prema poslovnim ciljevima. Ti ciljevi se menjaju, uvode se novi proizvodi ili vrednost pojedinog proizvoda opada, dok drugog raste. Stoga je neohodno imati stalni uvid u dešavanja i prema tome unositi novine i promene u kampanju.