Agencija specijalizovana za Google AdWords i display internet oglašavanje
sa uslugom prilagođenom potrebama malih i srednjih preduzeća.

RADITI SAM ILI ANGAŽOVATI AGENCIJU

Kada Vam treba nova frizura odlazite kod frizera. Iako, znate da držite makaze i njima da se koristite ne bi ste rizikovali da uništite Vašu kosu radeći nešto što ne umete da bi ste malo uštedeli. Zašto bi onda rizikovali sa Vašim poslom?
Činjenica je da na prvi pogled oglašavanje na društvenim mrežama izgleda vrlo jednostavno. Sve su učinili da vas uvere da samo par klika, minimalno uloženog novca i vremena je ono što vas deli od neverovano velikog prometa i poseta stranici. Ali, da li je zbilja to tako?
Otvorili ste stranicu, namestili profilnu sliku, napisali nešto o sebi i šta sada dalje. U produžetku Vam se nudi niz mogućnosti koje imate za oglašavanje i vi počinjete da čitate, pretražujete sve ponuđene opcije. Nakon dva sata utrošenog vremena više niste sigurni šta polovina termina znači i koliko novca bi ste trebali da uložite da bi imali ikakvog učinka. Počinjete da tražite objašnjenje za izraze koji se pomiju. Prolazi još sat vremena. I taman u momentu kada Vam se čini da stvari počinju da dobijaju smisao opet nailazite na niz nepoznatih zahteva. Zovete prijatelja, koji vam se pohvalio da je sam uspeo to da uradi, i odgovor koji dobijate je da ni on baš najbolje ne zna kako je to učinio. Ostavljate to za sutra. Narednih nekolko dana sedite po par sati ispred računara, zapostavljate neke obaveze i dogovore, ali ne odustajete. U međuvremenu ste otišli do banke, otvorili novu karticu, jer drugačije ne bi ste mogli da plaćate ovo uslugu. Nakon sedam dana smatrate da ste učinili sve i vaš oglas/post je u etru. Šta sada?
Kako dani prolaze, trošite novac, ništa značajno niste postigli, a činjenice je da ste izgubili mnogo vremena u stvaranju kampanje i praćenju učinka. Sve je to počelo da vas zamara i sve manje vam je jasno kako uopšte to funkcioniše.
Prvi od dva konačna ishoda je da napuštate ideju ali svesni da, s obzirom na dešavanja na tržištu, u nekom trenutku ćete opet morati da se pozabavite time. Drugi je angažovanje nekog stručnog lica iz te oblasti da to učini za vas.
Da ste na početku odabrali da kontaktirate nekoga ko se profesionalno bavi internet oglašavanjem uštedeli bi ste ne samo vreme već i novac koji ste utrošili za ulaganje koje vam se nije vratilo.
Ako se ipak odlučite da to radite samostalno budite svesni da se pored vremena i novca od vas očekuje i upućenost u razne segmente iz IT oblasti koja će vam biti nephodna kako bi to radili na valjan način,tj. uradili nešto što će doneti konkretne rezultate.
Jedno je bitno da razumete. U internet ogalašavnju se svakodnevno nešto menja. To je koliko god lako na početku izgledalo jedna vrlo komplikovana i zahtevna oblast, koja između ostalog obuhvata poznavanje brojnih pravila i mogućnosti koje vam istovremenu daju širinu i ograničavaju vas. Ako želite da vaš novac bude utršen na najbolji mogući način prestanite da "šišate sami sebe".

 

Responsible dizajn

Neka Vaš web sajt bude dostupan na svim uređajima, računarima, tabletima i mobilnim telefonima.

 

Najnovije tehnologije

Svi naši web sajtovi zadovoljavaju najviše web standardne HTML5 i CSS3 tehnologije.

 

Mlad i ambiciozan tim

Neka naš tim mladih stručnih i prijatnih ljudi postane deo i Vašeg tima. Vaš profit je i naš uspeh!

 

Kontaktirajte nas!

Vaša potraga je upravo završena! Naišli ste na tim iskusnih stratega koji će Vaše poslovanje iz korena promeniti.

Najbolje što možete učiniti za svoje poslovanje

Na temi smo

Sa više od 10 godina iskustva u poslovima internet marketinga sada smo dostupni i Vama na usluzi. Naše iskustvo sada može značiti i Vaš profit!

Kontaktirajte nas