Olakšano targetiranje klijenata na Facebook-u

Krajem januara Facebook je najavio velike promene koje će pospešiti targetiranje klijenata na ovoj mreži. Još u oktobru su počela testiranja novih alatki za olakšano vođenje kampanja koja će uključivati pored standardnih metoda i retarget opciju. Cilj je da se omogući oglašivačima da preusmere Facebook korisnike koji su ranije posetili njihov sajt ili mobilnu aplikaciju opet na sebe, kao i da kombinuju podatke kao što su e-mail korisnika, obavljene kupovine i CRM podatke sa sopstvenim parametrima ciljanja. Ovime će učiniti svoje Facebook oglašavanje daleko relevantnijim.
Facebook je zbog svoje lakoće u targetiranju već izbio na jedno od vodećih mesta kada je marketing u pitanju. Međutim uz ovu novu opciju vi sada možete na jednostavan način, segmentirajući veb stranice koje je posetio korisnik pronaći ciljnu grupu daleko preciznije. Napokon, oglašivači imaju Facebook retarget rešenje sa snagom i skalom FBX-a, ali uz manje troškove.
Sada možete ponovo da angažujete potrošače koji su posetili vaš sajt. Možete napraviti takav odabir u zavisnosti od interesovanja koji su imali za neki konkretan proizvod. Kompletno neovisno od uređaja sa koga je pregledao stranicu, koristeći se sa hiljadama parametara.