Instagram oglašavanje

Poslednjih dana glavna tema je uvođenje opcije oglašavanja na Instagram-u. Od prošle nedelje i oglašivači sa Balkana moći će da koriste ovu uslugu u svom regionu. Instagram društvena mreža je relativno brzo stekla veliki broj vernih korisnika. Većim delom na njoj je zastupljena mlađa populacija. Prvenstveno je bila osmišljena kao program za obradu fotografija, nakon čega je proširena njena upotreba na onu sa kojom se srećemo danas. Kako je ova mreža u vlasništvu kompanije Facebook, tako će i sam način kreiranja oglasa i vođenja kampanja donekle izgledati slično. Ovo je odliča vest za sve one koji su do sada imali prilike da rade bilo kakav vid oglašavanja na jednoj mreži, bez ikakve muke će to moći da čine i na drugoj. Velika prednost kod Instagram oglašavanja je što na raspolaganju ima celu bazu korisnika sa Facebook-a, sa istim mogućnostima targetiranja. Međutim, ovo će, bar u početku, dosta uticati na cenu usluga, koja neće biti mala. Predviđanja su da će sa povećanjem brojem oglašivača i cena postajati pristupačnija, ali da će prvi koji će iskoristiti da isprobaju oglašavanje na Instagramu upravo biti one korporacije koje velike svote novca ulažu u svoje marketing kompanije. Oglasi su osmišljeni tako da se prikazuju u istom nizu gde i fotografije ljudi koje pratite na ovoj mreži. Prednost koju će oglašivači imati spram regularnih korisnika je upravo u manjoj selekciji slika koje će biti objavljene i u dužini trajanja videa, umesto 15 sekundi koliko je bilo dostupno do sada biće moguće postaviti duplo duži. Da li će Instagram pronaći put do džepa svojih oglašivača jednakom brzinom kao što je pronašao do srca svojih korisnika ostaje nam samo da napravimo oglas i vidimo.