Besplatna AdWords Evaluacija
Pogledajte na koji način možemo povećati Vaše AdWords performanse - Bez obaveze!
- Započnite sa live pregledom sa Senior SEM konsultantom
- Saznajte šta bi mi uradili drugačije i zbog čega
- Prodiskutujte o AdWords strategiji koja odgovara Vašim poslovnim ciljevima
- Odlučite o planu upravljanja koji omogućava Vašu strategiju
Nijedna evaluacija performansi nije ista
Iako mnoge AdWords kampanje dele iste greške, mi uvek pristupamo svakom slučaju ponaosob sa posebnom pažnjom.
Bićete u prilici da vidite šta naš Senior SEM konsultant može da vidi i on će Vam objašnjavati svaki svaki korak na tom putu. Nakon što završi sa evaluacijom, on će sakupiti sve najvažnije što je pronašao i dostaviti Vam u pdf formatu.
9 faktora u AdWords evaluaciji
Ovo je jedna od najboljih marketinških odluka koje smo doneli od kada naš sajt postoji.
Da bi pospešili naše poslovanje, kupujemo PPC oglašavanje duže od dve godine. Tokom tog vremena, nekoliko puta smo se opekli sa SEM "expertima". Kada smo pronašli OME kao SEM agenciju za oglašavanje bili smo veoma skeptični: da li su ovi momci stvarni? Da li oni zaista imaju vremena da razumeju naše jedinstveno tržište? Da li su profesionalno organizovani?
Da li oni zaista mogu da izađu na kraj sa našim visokim budžetom i velikim očekivanjima? Mogu li da vode kampanje i na srpskom i engleskom jeziku? Hoćemo li moći blisko da sarađujemo sa konsultantom? Da li koriste formule i objedinjene skripte ili metodično spoje sve oglase i kampanje zajedno pa onda mere rezultate? Hoćemo li biti obavezani lošim poslovnim ugovorom sa preskupom klauzulom raskida?
Za 4 meseca koliko smo radili sa Anom iz OME uspeli smo da dobijemo odgovore na sva naša pitanja, a naša sva očekivanja bila su daleko, daleko premašena. Naš obim poslovanja je na rekordnom nivou, a naši troškovi niži su za u proseku 20%.
Ana se potpuno posvetila da bi najbolje razumela naše jedinstveno tržište i mukotrpno izbalansirala evaluaciju ključnih reči i oglasnog teksta što nam je dovelo više kvalitetnih lidova bez dodatnog povećanja budžeta.
Ovo je jedna od najboljih marketinških odluka koje smo doneli od kada naš sajt postoji.
Vedran MIšić, vlasnik škole stranih jezika