Agencija specijalizovana za Google AdWords i display internet oglašavanje
sa uslugom prilagođenom potrebama malih i srednjih preduzeća.

4 razloga zašto bi ste trebali biti opsednuti vašim Quality Score-om

Quality Score je od ogromne važnost za rangiranje vašeg oglasa. I možda reč "opsednutost" prejako zvuči, ali ima za cilj samo da naglasi koliko ovo ne smemo ignorisati. Ako ste Adwords oglašivač poboljšanje Quality Scora se mora nalaziti na samom vrhu vašeg dnevnog reda. 

Razlozi za to su:

1. Bolje pozicioniranje

Za Adwords važi isto pravilo kao i za nekretnine-važna je lokacija. Iako postoje mnogi faktori koji utiču na pozicioniranje vašeg oglasa, Quality Score spada u jedne od najvažnijih. Ovo je mesto gde mnogi Adwords korisnici gube svoj put. 

Često se uzaludno troši novac misleći da se na taj način može postići viši plasman, ali do cilja se na taj način teško može stići ukoliko se ne uključe i drugi važni faktori u tom procesu. Da je tako onda bi se loši oglasi mogli rangirati na vodeće pozicije prosto većim plaćanjem. A iz prakse znamo da je to nemoguće.

2. Niži CPC (cost-per-click)

Druga važna stvar za Quality Score je ta što bitno utiče na količinu novca koja će se utošiti za kampanju. Odnosno, na cenu vašeg klika. Ovo svakako za velike kompanije, koje raspolažu sa ogromnim budžetom i nije od neke važnosti, ali za prosečnog oglašivača ovo je jako bitno.

Neophodno je znati samo to da viši Quality Score dovodi do nižeg CPC-a.

3. Niži CPA (cost-per-Acquisition)

Značaj Quality Score-a ne završava se sa nižim CPC-om. Njegov uticaj se proteže i na cenu po konverziji (CPA). I u ovom slučaju važi isti odnos kao i kada je u pitanju cena po kliku (CPC). Viši Quality Score dovodi do niže CPA. Optimizacija Quality Score-a i optimizacija CPA je u suštini isto.

4.Profitabilnije kampanje

Ukoliko vaše kampanje rezultiraju u profitabilne konverzije sa niskim Quality Score-om zamislite tek šta bi se desilo da je ocena vašeg kvaliteta veća. Naravno, kampanja bi postala profitabilnija.

Neki oglašivači tvrde da postoje slučajevi kada povećanje Quality Score-a nije moguće, posebno oni koji rade u visoko specijalizovanim nišama, međutim to nije istina. Odustajanje od poboljšanja se u ovom slučaju može se nazvati samo lenjošću, ali ne i nemogućnošću.

 

Stoga, pokušajte razumeti Adwords kao jednu zanimljivu igru u kojoj postoje pravila. I kao i u svakoj igri ako želite da igrate ta pravila morate prvenstveno da razumete.

 

Responsible dizajn

Neka Vaš web sajt bude dostupan na svim uređajima, računarima, tabletima i mobilnim telefonima.

 

Najnovije tehnologije

Svi naši web sajtovi zadovoljavaju najviše web standardne HTML5 i CSS3 tehnologije.

 

Mlad i ambiciozan tim

Neka naš tim mladih stručnih i prijatnih ljudi postane deo i Vašeg tima. Vaš profit je i naš uspeh!

 

Kontaktirajte nas!

Vaša potraga je upravo završena! Naišli ste na tim iskusnih stratega koji će Vaše poslovanje iz korena promeniti.

Najbolje što možete učiniti za svoje poslovanje

Na temi smo

Sa više od 10 godina iskustva u poslovima internet marketinga sada smo dostupni i Vama na usluzi. Naše iskustvo sada može značiti i Vaš profit!

Kontaktirajte nas